Tyrimų duomenimis, 67,8 proc. vaikų Lietuvoje bijo lankytis pas odontologą. Kad ši patirtis mažiesiems pacientams taptų kuo malonesnė, klinikų tinklas „Neodenta“, bendradarbiaudamas su vaikų pamėgtu prekių ženklu „Kakė Makė“, savo odontologijos klinikose įrengs personažų įkvėptus odontologijos kabinetus.

Laurynas Kunčius, „Neodentos“ plėtros vadovas, sako, kad toks sprendimas žymi naują požiūrį į vaikų odontologiją, kai dėmesys skiriamas ne tik gydymui, bet ir emocinei patirčiai. Nauja aplinka suteiks jaukumo ir padės kurti visapusiškai pozityvią patirtį: nerimą ar baimę dėl apsilankymo pas odontologą jaučiantiems vaikams jų pamėgti personažai padės atsipalaiduoti, įgauti daugiau drąsos, prisidės formuojant ilgalaikį pasitikėjimą specialistais ir gydymo procesu.

„Apsilankymai pas odontologą vaikui neturėtų kelti baimės, atvirkščiai – jie turėtų būti kupini abipusio pasitikėjimo, jaukumo ir gerų emocijų. Dėl to ypač vertiname partnerystę su „Kakės Makės“ komanda. Tai – bendrystė, kuri yra paremta viena misija: padėti vaikams jaustis saugiai, drąsiai ir laisvai net gydytojo kabinete“, – teigia L. Kunčius.

Sandra Kalėdienė, prekių ženklo „Kakė Makė“ vadovė, pritaria, kad vaikystėje daugelis jautė nerimą, kai reikėjo keliauti pas odontologą  – didelė dalis vaikų jį patiria ir šiandien.

„Mūsų ir „Neodenta“ klinikų tinklo tikslas – padėti vaikams patirti tai visiškai kitaip.  Norime, kad vaikai į kliniką eitų ne su baime, o su smalsumu – kaip į mažą šventę. Kai juos pasitinka pažįstami ir mylimi personažai, kai šviesos, garsai ir fantaziją kutenantys elementai įtraukia į nuotykį, visa patirtis tampa nebe bauginanti, o įdomi bei įtraukianti. O kai šalia dar yra rūpestingi specialistai, visa ši aplinka padeda vaikui jaustis saugiai, o tėvams – ramiai. Tai ir yra mūsų misija – padėti vaikams augti su džiaugsmu, būti jų vaikystės kompanionais, o tėvams – palengvinti jų kasdienybę“, – akcentuoja vadovė. 

Sutampa vertybės

Pasak L. Kunčiaus, „Kakė Makė“ asocijuojasi su vaikystės drąsa, smalsumu ir neišsenkančiu noru pažinti pasaulį.

„Kakė Makė“ jau daugelį metų lydi vaikus jų kasdienybėje: knygose, žaidimuose, spektakliuose ir net sapnuose. Šis personažas – ne tik linksmas ir artimas, bet ir ugdantis, žaismingai ir vaikams suprantamu būdu padedantis suprasti svarbias gyvenimo pamokas“, – mano pašnekovas.

Tyrimų duomenimis, net 78 % 2–9 metų vaikų turi mėgstamus personažus. S. Kalėdienė akcentuoja, kad vaikų pasaulyje personažai gali atlikti tikrą pagalbininko, sąjungininko, netgi drąsintojo vaidmenį.

„Mums svarbu, kad Kakė Makė būtų ne tik pasakojimų herojė, bet ir tikras vaikystės palydovas – tiek knygose, tiek vonios kambaryje, tiek dabar – ir odontologo kabinete“, – teigia ji.

Todėl, anot S. Kalėdienės, partnerystė su „Neodenta“ buvo nuoseklus prekės ženklo plėtros žingsnis.

„Partnerystė gimė labai natūraliai – juk dantų valymas yra kasdienė kiekvieno vaiko rutinos dalis, kurią „Kakė Makė“ jau seniai padeda paversti žaidimu: turime knygą „Kakė Makė ir dantukų fėjos puota“, dainų, dantų priežiūrai skirtą serialo seriją, dantų priežiūros priemones ir net pliušinį žaislą – dantukų fėją“, – vardija vadovė. 

Pasak L. Kunčiaus, „Kakė Makė“ asocijuojasi su vaikystės drąsa, smalsumu ir neišsenkančiu noru pažinti pasaulį.

„Kakė Makė“ jau daugelį metų lydi vaikus jų kasdienybėje: knygose, žaidimuose, spektakliuose ir net sapnuose. Šis personažas – ne tik linksmas ir artimas, bet ir ugdantis, žaismingai ir vaikams suprantamu būdu padedantis suprasti svarbias gyvenimo pamokas“, – mano pašnekovas.

Tyrimų duomenimis, net 78 % 2–9 metų vaikų turi mėgstamus personažus. S. Kalėdienė akcentuoja, kad vaikų pasaulyje personažai gali atlikti tikrą pagalbininko, sąjungininko, netgi drąsintojo vaidmenį.

„Mums svarbu, kad Kakė Makė būtų ne tik pasakojimų herojė, bet ir tikras vaikystės palydovas – tiek knygose, tiek vonios kambaryje, tiek dabar – ir odontologo kabinete“, – teigia ji.

Todėl, anot S. Kalėdienės, partnerystė su „Neodenta“ buvo nuoseklus prekės ženklo plėtros žingsnis.

„Partnerystė gimė labai natūraliai – juk dantų valymas yra kasdienė kiekvieno vaiko rutinos dalis, kurią „Kakė Makė“ jau seniai padeda paversti žaidimu: turime knygą „Kakė Makė ir dantukų fėjos puota“, dainų, dantų priežiūrai skirtą serialo seriją, dantų priežiūros priemones ir net pliušinį žaislą – dantukų fėją“, – vardija vadovė. 

Prioritetas– emocinė sveikata

L. Kunčius pasakoja, kad ši partnerystė nėra pirmoji „Neodentos“ investicija į vaikų sveikatos ir emocinę būklę. Daugiau negu 25 metus su suaugusiais ir vaikais dirbantis klinikų tinklas mažiesiems pacientams rodo išskirtinį dėmesį: kabinetuose kuriama jauki atmosfera,  vaikus padrąsina ir motyvacinė sistema.

„Vaikai yra suinteresuoti leistis gydomi, kad vėliau galėtų išsirinkti nedidelį apdovanojimą, o baigus gydymą jiems yra įteikiamas diplomas, – dalinasi jis. – Vaikams, kurių gydymo kelias nėra lengvas, atliekame gydymą su narkoze. Klinikoje dirba anesteziologų komanda, kuri nuramina vaikus prieš procedūrą ir užtikrina komfortą net sudėtingesnių procedūrų metu“.

Pasak L. Kunčiaus, tokie darbo principai ir partnerystė su „Kake Make“ padeda apie odontologiją kalbėti vaikams suprantamu ir jiems priimtinu būdu.

„Mūsų tikslas – kad vaikas pas gydytoją grįžtų ne dėl prizo, o dėl to, kad tai saugi, pažįstama vieta. Tai – teigiama emocinė investicija į vaiko ateitį, formuojanti jo santykį su sveikatos priežiūra nuo pat pirmųjų patirčių“, – teigia jis.

Registracija internetu Registracija